google.com, pub-5077224501877033, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Tonton Drama Aku Yang Kau Tingggalkan (Ep 1 hingga Ep 30)

Ticker

7/recent/ticker-posts

Tonton Drama Aku Yang Kau Tingggalkan (Ep 1 hingga Ep 30)

 Aku Yang Kau Tinggalkan by Alina Haizar


Novel : Aku Yang Kau Tinggalkan
Bil mukasurat : 726
Penulis : Alina Haizar
Rating : 4.5/5

Nak baca review, boleh baca di www.iamfuzy.com

Sinopsis

Ikatan perkahwinan antara Nia dan Zaril Ikhwan bukanlah atas dasar cinta. Nia memerlukan wang untuk membantu keluarganya, Zaril Ikhwan pula memerlukan seseorang untuk menjaga dirinya yang sakit.

Dalam tempoh menjaga Zaril Ikhwan, Nia mula jatuh cinta dengan suaminya sendiri. Diam-diam dia mengharapkan agar perkahwinannya ini kekal seumur hidup. Namun, akibat salah faham, Nia telah disingkirkan sebaik saja Zaril Ikhwan pulih sepenuhnya. Nia meninggalkan Zaril Ikhwan dan membawa hati yang lara ke Turin untuk meneruskan hidupnya sendirian di bumi asing bertahun-tahun lamanya.

Takdir menentukan mereka bertemu semula di Turin, Italy lalu mencetuskan perasaan benci, marah dan dendam yang terbuku di dalam hati masing-masing. Walaupun masih ada dendam dan rahsia yang dipendam, demi untuk meneruskan hidup ini, perpisahan secara rasmi adalah jalan yang terbaik buat mereka berdua. Tidak perlu lagi menyalahkan takdir walaupun Nia dan Zaril Ikhwan merasakan diri masing-masing yang sebenarnya telah ditinggalkan. Apakah rahsia yang dipendamkan itu ?


Drama Aku yang kau tinggalkan diadaptasi dari novel ini ditayangkan pada 6 Mei 2019 sebanyak 30 episod di TV1 (RTM) dari hari Isnin hingga Ahad, 7 malam


PENULIS SKRIP : PGRs Team, Rozie Rashid & Ab Zarith

PENULIS NOVEL : Alina Haizar

PENGARAH : Azri

PRODUKSI : Global Station Sdn Bhd

PELAKON : Ungku Ismail Aziz, Elizad Sharifuddin, Natasya Mahyan, Adam Shadan, Aedy Ashraf, Husna Mustaffa, Roy Azman, Laila Nasir, Safwan Nazri, Syaffiq Sahli, Dian P Ramlee, Datin Fadilah Mansor, Ku Zara Eryna, Liza Zain, Sharifah Husna, Azhar Amir, Amirul Faqeem, Izzat Mushtaq


WATAK PELAKON 

Ungku Ismail Aziz (Zaril Ikhwan), Elizad Sharifuddin (Nia Athirah), Aedy Ashraf (Zainal Azman), Husna Mustaffa (Hajer), Liza Zain (Pn Hanida), Syaffiq Sahli (Shahid), Amirul Faqeem (Nizam), Natasya Mahyan (Ani), Laila Nasir (Mak Cik Rosnah), Adam Shadan (Sazali), Safwan Nazri (Syafiq), Sharifah Husna (Raihana)

Tonton Drama Aku Yang Ku Tingggalkan (Ep 1 hingga Ep 30)

Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 1


Drama Aku Yang Ku Tingggalkan  Episod 2



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 3



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 4



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 5



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 6



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 7



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 8



Drama Aku Yang Ku TingggalkanEpisod 9



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 10



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 11



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 12



Drama Aku Yang Ku TingggalkanEpisod 13



Drama Aku Yang Ku TingggalkanEpisod 14



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 15



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 16



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 17



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 18



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod  19




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 20



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 21




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 22




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 23




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 24




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 25



Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 26




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 27




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 28




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 29




Drama Aku Yang Ku Tingggalkan Episod 30



Post a Comment

0 Comments